Document Type : علمی وپزوهشی
Authors
Abstract
Keywords
کتابنامهی فارسی
10. مهدیزاده، سید محمد. (1389). نظریههای رسانه؛ اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. تهران: همشهری.
11. نصرالهی، صادق و همایون، محمد هادی. (1390). «تبیین بنیانهای نظری حاکم بر ارزشهای خبری و نظریهی استفاده و خشنودی؛ مقدمهای بر مطالعهی بومی خبر». فصلنامهی دین و ارتباطات. سال نوزدهم. ش 1 (پیاپی 41): 229-195.
12. نیکو، مینو. (1381). شناخت مخاطب با رویکرد استفاده و رضامندی. با همکاری وازگن سرکیسیان، ایما سعیدیان، سعادت شیخ. تهران: سروش.
13. سهرابزاده، مهران و عبدی، عباس. (1371). «بهرهمندی مردم تهران از مطبوعات». فصلنامهی رسانه. ش 10.
14. سورین، ورنر و تانکارد، جیمز. (۱۳۸۹). نظریههای ارتباطات. ترجمهی علیرضا دهقان. تهران: دانشگاه تهران.
کتابنامهی لاتین