-

Document Type : علمی وپزوهشی

Authors

-

Abstract

-

-      استرواس، آنسلم، کوربین، جولیت (1385). اصول روش تحقیق کیفی، نظریه مبنایی رویه‏ها و شیوه ها، ترجمه بیوک محمدی، تهران؛ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
-      پاک سرشت، سلیمان (1385). مصرف اینترنت در سبک‏های فراغتی جوانان تهرانی. فصلنامه مطالعات فرهنگی، بهار و تابستان، شماره 5،158-137.
-      حاجی، ابراهیم زرگر، زینب (1388). بررسی سهم تلویزیون در اوقات فراغت جوانان.فصلنامه انسان‏شناسی اوقات فراغت، 18-1.
-      دهقان، علیرضا (1387). رسانه و اوقات فراغت، فصلنامهمطالعاتجوانان، شماره13،23-1.
-      ذکایی،محمدسعید (1383). جوانان وفراغت مجازی.فصلنامه مطالعات جوانان،بهار،شماره6، 25-1.
-      رضایی و محمدی. (1393). رسانه مدرن و درک معنایی از تجربه فراغت. فصلنامه مطالعه فرهنگ ارتباطات، مقاله 7، (15) 27، 184-163.
-      غلامی سفیدداربنی، ساهره (1390). بررسی سینمای هتروتوپیایی با رویکردی به مفهوم گفتمان قدرت در اندیشه ی فلسفی میشل فوکو. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
-      واصفیان، فرزانه، باقری، محمد، آزادی پور، شیوا و واصفیان، فریبا (1393). برررسی نحوه گذراندن اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه آزاد اردستان. فصلنامه مطالعات جامعه شناختی جوانان، (4)13، 156-146.
-      Argyle, M. (1996). The social psychology of leisure. New York: Penguin      .
-      Bryce, Jo (2001). The Technological Transformation of Leisure, Social
-      Science Computer Review 2001; 19; 7.
-      Boellstorff, Tom. (2011) Placing the virtual body: avatar, chora, cypherg. In A companion to the anthropology of the body and embodiment. Frances E. ascia-
-      Casey, E. (1997). the fate of place: A philosophical history, Berkeley: University of California Press.
-      Foucault, Michel. (1986), Of Other Spaces. Translated by: Jay miskowiec.
-      Rheingold, H.(1993). The Virtual Community: Homesteading on the Electronic Firontier reading, MA: Addison Wesley.
-      Rojas De Francisco, Laura Isabel (2015). Production of meanings in Heterotopic Spaces Dedicated to Digital Leisure.
-      Rojas De Francisco, Laura Isabel,López-Sintas, Jordi, García-Álvarez, Ercilia(2016), Social leisure in the digital age,Routledgetaylor@francis group, Vol. 39, No. 2, 258–273, http://dx.doi.org/10.1080/07053436.2016.1198598
-      Rojek, C. (2000). Leisure and culture. London: Macmillan.
-      Rymarczuk, Robin (2015). the Heterotopia of Facebook. Philosophy Now, Volume 107: 6-7.
-      Shklovski, I., Kiesler, S., & Kraut, R. (2006). The Internet and social interaction. In R. Kraut, M. Brynin, & S. Kiesler (Eds.), Computers, phones, and the internet: Domesticating information technology (pp. 251–264). Oxford: Oxford Scholarship Online.
-      Smith, M. A. & Kollock, P.(Eds.). (1999). Communities in cyberspace. London: Routledge.
-      Lees, ed. Pp. 504–520. New York: Wiley-Blackwell.
-      Wang, Hui-Xin،Xu،Weili، Pei، Jin-Jing (2012). Leisure activities, cognition and dementia. Biochimicaet Biophysica Acta: 1822 (2012) 482–491.