- باستانی، سوسن؛ سلطانی، فاطمه (1387) «بررسی رفتار رأیدهی جوانان 18 تا 29 سال شهر مشهد با تأکید بر تأثیر شبکههای اجتماعی»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده اقتصاد و حسابداری.
- برایان اودی، جی. (1390). کمپین انتخاباتی از شروع تا پیروزی. ترجمۀ بهروز شیخرودی. تهران: انتشارات مرکز خدمات رسانه پیام .
- پاتر، دبلیو جیمز. (1391). نظریه سواد رسانهای، ترجمۀ ناصر اسدی، محمد سلطانیفر، شهناز هاشمی. تهران: سیمای شرق.
- حافظنیا، محمدرضا؛ زنگنه شهرکی، حسین (1395) «بررسی عوامل موثر بر رفتار رأیدهی، مطالعه موردی: انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده ادبیات و علوم انسانی.
- دادگران، سید محمد. (1393). افکار عمومی و معیارهای سنجش آن. تهران: انتشارات مروارید.
- دهقان طزرجانی، محمود.(1394)، کمپین تبلیغاتی. تهران: انتشارات مبلغان
- سنجابی؛ تیموری (1384) «ترجیح رأیدهندگان هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (مطالعه موردی شهرستان کوهدشت)»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی.
- سورین، ورنر؛ تانکارد، جیمز. (1381). نظریه های های ارتباطات. ترجمۀ علیرضا دهقان. تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1381.
- ضیایی پرور، حمید. (1387). تکنولوژهای کاربردی روابط عمومی الکترونیک. تهران: شرکت روابط عمومی و تبلیغات هفت تبلیغ.
- کارور، ریچارد؛ آلپرن، ونسا ژوهانسون (1394). رسانه و انتخابات. ترجمۀ محمد تقی دلفروز. تهران: مرکز پژوهشهای های مجلس شورای اسلامی.
- لازار، ژودیت. (1384). افکار عمومی. ترجمۀ مرتضی کتبی. تهران: نشر نی.
- مک کوایل، دنیس. ((1385). درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی. ترجمۀ پرویز اجلالی. تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانههارسانه ها.
- مک نیر، برایان. (1392). مقدمه ای ای بر ارتباطات سیاسی. ترجمۀ مهدی کاظمی. تهران: نشر همشهری
- نعمتی انارکی، داود؛ قلیش لی، احمد (1388) «بررسی عوامل موثر بر رفتار رأیدهندگان با تاکید بر دو عامل تبلیغات و ویژگیهای شخصی-قومی (مورد بررسی کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم در استان گلستان)»، پایاننامۀ کارشناسیارشد، دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
- نیکفر، جاسب؛ قاسمی، حسنعلی (1395) «بررسی رفتار انتخاباتی شهروندان شهرستان درهشهر: با تاکید بر مطالعه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی»، پایاننامۀ کارشناسیارشد دانشگاه یاسوج، دانشکده ادبیات و علوم انسانی.
- Carmines, Edward G., and Huckfeldt, Robert (1996): Political Behaviour, An Overview, in: Goodin, Robert E. and Hans Dieter Klingemann (eds.): A New Handbook of Political Science. Oxford, Oxford University Press, pp. 223-54.
- Dalton, R. S. and Wattenberg, M. P. (eds.) Parties Without Partisans: Political Change in Advanced Industrial Democracies (Oxford: Oxford University Press), 208-37.
- Downs, A. (1957): An Economic Theory of Democracy. New York: Harper and Row.
- http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/media-campaign ((Definition of media campaign from the Cambridge Business English Dictionary © Cambridge University Press)
- http://elmnet.ir/Article/10240745-81461/
- http://elmnet.ir/Article/10240745-81461/
- http://elmnet.ir/article/10593520-45169/
- http://elmnet.ir/article/10977713-71371
- http://gilnegah.ir/115961
- http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=2704992&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_title&sortKeyValue2=sortkey_author
- http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1314653&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_title&sortKeyValue2=sortkey_author
- http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1068678&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_title&sortKeyValue2=sortkey_author
- http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1105336&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_title&sortKeyValue2=sortkey_author
- https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%A6%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%81 اقتباس از فرهنگ علوم اجتماعی-باقر پرهام و همکاران- نشر مازیار – ص ۱۹.
- https://ganj.irandoc.ac.ir/
- https://ganj.irandoc.ac.ir/articles/942862
- https://www.nordicom.gu.se/sites/default/files/kapitel-pdf/157_277-290.pdf
- Lazarsfeld, P. F, Berelson B., and Gaudet H. (1944). The People's Choice: How the Voter Makes Up His Mind in a Presidential Campaign. New York: Columbia University Press.
- McCombs, M., Llamas, J. P., Lopez-Escobar, E., Rey, F., (1997) Candidate images in Spanish elections: Second-level agenda-setting effects. Journalism and Mass Communication Quarterly; 74(4) pp.703-17.
- Morris, D. (1999) Behind the Oval Office. Los Angeles, Renaissance books.
- Nasser N. Alotaibi; MEDIA EFFECTS ON VOTING BEHAVIOR; European Scientific Journal July 2013 edition vol.9, No.20 ISSN: 1857 – 7881 (Print) e - ISSN 1857- 7431.
- Oborne, Peter (2005) The Rise of Political Lying. London: Free. Rose, Richard and Munro, Neil (2002): Elections Without Order. Russia’s Challenge to Vladimir Putin. Cambridge: Cambridge University Press.